S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.


» Obchodné podmienky

Objednávka a uzatvorenie zmluvy

Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu www.tvojshop.sk sú pre obe zmluvné strany záväzné. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito podmienkami správne im porozumel a v plnom rozsahu ich akceptuje.

Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri realizácii objednávky.

Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním záväznej objednávky zo strany kupujúceho zákazníka a jej potvrdením na strane predávajúceho.  

Dodacie podmienky:

Predávajúci nezodpovedá za:

- oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou.

- oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne uvedenou adresou alebo kontaktných údajov prijímateľa.

- oneskorené dodanie tovaru zavinené oneskoreným uhradením objednávky

- nedodanie tovaru pri platbe vopred z dôvodu neuhradenia objednávky

- nedodanie tovaru pri platbe dobierkou z dôvodu jej neuhradenia

- prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou tretej strany (dodávateľa, pošty, banky, prepr. spoločnosti a pod.) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok

Kupujúci sa zaväzuje:

- objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a pred použitím si prečítať návod na používanie produktu

V prípade, že kupujúci tovar neprevezme (na základe záväznej objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody, ktoré mu týmto činom doposiaľ vznikli. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady, prvého ako aj opätovného doručenia tovaru, ktoré vznikli predávajúcemu.

Predávajúci je oprávnený vystaviť predfaktúru (vačšinou pri objednávke ktorá presahuje sumu 100 EUR) alebo žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade odmietnutia autorizácie alebo úhrady kupujúcim, prevádzkovateľ považuje objednávku za neplatnú.

Dodacie lehoty

Objednaný tovar expedujeme v ramci Slovenskej Republiky a Českej Republiky. Dodávky objednaného tovaru sú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Tovar skladom 24-48hod podľa čau objednávky . Tovar na centrálnom sklade 5-12dní.

Pri platbe na dobierkusú objednávky na tovar, ktorý je skladovo dostupný expedované v nasledujúci pracovný deň po jej prijatí.

Pri platbe vopred na náš účet - sú objednávky na tovar, ktorý je skladom expedované obvykle v nasledujúci pracovný deň po obdržaní úhrady na našom účte.


Ak Vám tovar po obdržaní nášho e-mailu o expedícii ani do 3 dní nebol doručený, kontaktujte nás prosím a my kontaktujeme prepravcu a zistíme dôvod nedoručenia.

Ceny tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru.

Všetky ceny,ktoré sú uvedené na stránke, sú konečné. V cene tovaru nie je započítané prepravné.

Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, faktúra slúži zároveň ako dodací a záručný list.

Platby za dopravu pri posielaní do SR

-Kuriérom GLS na dobierku (iba v rámci Slovenskej Republiky), zákazník za tovar zaplatí plnú sumu pri preberaní dobierky od kuriéra.


-Prevodom na účet, zákazník za tovar zaplatí po objednávke prevodom na účet plnú sumu prevodom na účet  kde uvedie ako variabilný symbol číslo objednávky. Tovar ak je skladom bude odoslaný hneď po prijatí platby na účet.


Zrušenie objednávky / Storno

Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 2 hodín od jej odoslania. (Po 2 hodinovej dobe prevádzkovateľ začne objednávku vybavovať). Zrušenie objednávky nám zašlite na náš e-mail info@tvojshop.sk , obratom Vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.

Predávajúci je oprávnený stornovať/zrušiť objednávku  v prípadoch:

1. Keď sa produkt prestal vyrábať alebo dovážať (je dlhodobo nedostupný)

2. Keď sa medzičasom výrazne zmenila jeho cena

3. Keď objednávka (pri platbe vopred na náš účet  9896007002/5600) nebola uhradená ani do 10 dní od jej prijatia

4. Keď sa predávajúci domnieva, že adresa, meno, tel. číslo alebo uvedené kontaktné údaje sú inej osoby, alebo sú neexistujúce príp.  vymyslené

5. Aj vtedy, keď je predavajúci nútený vyžadovať potvrdenie objednavky od kupujúceho napr. tel.kontaktom, emailom pričom sa na kupujúceho nie je, možné nakontaktovať, alebo dlhší čas neodpovedá.


Vrátenie tovaru

Podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z., tovar zakúpený v internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia, ak bol zakúpený na fyzickú osobu - konečného spotrebiteľa. Ak bol tovar kupený na IČO za účelom ďalšieho predaja, potom odstúpenie od zmluvy do 14 dní nieje možné!

Tovar je potrebné vrátiť na adresu sídla spoločnosti v originálnom balení, kompletný a nepoškodený v poistenej obálke, alebo protinárazovej obalke príp. poistenom balíku s priloženým originálom dokladu o kúpe! Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru, a to poštovou poukážkou alebo na účet. Náklady na poštovné nie je možné vymáhať nakoľko sa preukazateľne použili a splnila sa ich podstata preto vám bude z vrátenej sumy peňazí odpočítaná cena poštovného.


Reklamačný poriadok

Každá zásielka je poistená voči poškodeniu avšak, kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku prebrať a otvoriť za prítomnosti kuriéra s ktorým sa v prípade poškodenia tovaru spíše reklamačný protokol.

Reklamácia

V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti. Tovar musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady ( reklamáciu môžete zadať aj online na www.tvojshop.sk ) a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail.Tovar zasielajte doporučene ako poistený balík, alebo ako poistená listová zásielka. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť čistý a mechanicky nepoškodený. 

Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame, kedže ich podstata bola naplnená.

Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.

V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zakazník právo na odstránenie vzniklej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zakazníkovi vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu. V prípade že nám bude zaslaný mechanicky poškodený tovar, nebude možné ho reklamovať.

ARS - alternatívne riešenie sporov

  • Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@tvojshop.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
  • Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  • Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
  •  

     

    Zobrazenie produktov

    Zobrazenie produktov ,ich tvaru a vyhotoveniach na fotografiách sú ilustračné a nemusia zodpovedať realite, nakolko sa série rovnakého produktu možu odlišovať. Ak si nieste istý tvarom a potrebným vyhotovením kontaktujte nás.

    Záruka
    Záruka je 24 mesiacov (6 mesiacov na životnosť článkov a nadpriemernú stratu kapacity)

    Pozor: v prípade porušenie ochranných štítkov a nálepiek na výrobkoch, nebude reklamácia uznaná.

    Záruka sa nevzťahuje na:

    -  mechanické poškodenie vzniknuté zlým príp. nevhodným zaobchádzaním tovaru

    - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením

    - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby

    - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody jednotlivých častí

    - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)

    - pri nedodržaní alebo porušení pokynov výrobcu

    - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.

    - záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.

    V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

    Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúcí bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcím. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
    Predávajúcí upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho.

    Ochrana osobných údajov

    Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné a budú použité iba k uskutočneniu plnenia zmluvy s kupujúcim a marketingových akcií predávajúceho a nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe a pod. s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou či platobným stykom týkajúceho sa objednaného tovaru (oznámenie mena, adresy dodania príp. tel kontaktu).

    Osobné údaje, ktoré sú poskytnuté dobrovoľne kupujúcim predávajúcemu za účelom splnenia - vybavenia objednávky a marketingových akcií predávajúceho, sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonom č. 428/2002 Z.z., O ochrane osobných údajov, v platnom a účinnom znení. Kupujúci dáva predávajúcemu svoj súhlas na zhromažďovanie a spracovanie týchto osobných údajov na účely splnenia predmetu uzatvárané kúpnou zmluvou.

    Pre realizaciu obchodnej transakcie od Vás potrebujeme vedieť meno priezvisko (prípadne názov firmy, IČO a kontaktnú osobu), adresu (fakturačnú, prípadne dodaciu), telefonný a mailový kontakt. Ďalej u nás evidujeme všetky vaše obchodné transakcie u nás.

    Pre realizaciu obchodnej transakcie a dodania tovaru na Vami určené miesto s Vami potrebujeme komunikovať (príp. kuriérska spoločnosť) a vedieť hore uvedené údaje, ktoré získame s Vaším súhlasom pri Vašej registrácií alebo pri odoslaní objednávky.

    Po prihlásení do nášho eshopu môžete tieto údaje editovať alebo zmazať. (Avšak nie je možné z účtovných dôvodov mazať a editovať fakturačné príp. dodacie údaje v už vystavených obchodných transakciách a dokladov .) V prípade, že chcete Vašu registráciu úplne zrušiť a doposiaľ ste u nás nenakúpili, stačí odoslať e-mail na info@tvojshop.sk a požiadať o zrušenie registrácie .

    MDJlZTg0Zj